مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 28 آذر 1401 ساعت 12:562022-12-19حوادث

دستگیری 2 کلاهبردار سایبری/ سرقت اطلاعات 300 حساب بانکی با روش اسکیمر


علی اکبر عیسی آبادی در گفت وگو با خبرنگار فارس در ساوه اظهار کرد: در پی شکایت تعدادی از شهروندان ساوجی طی ماه های اخیر مبنی بر برداشت های غیر مجاز از حسابشان، تیمی مجرب از کارشناسان پلیس فتا، بررسی تخصصی موضوع را آغاز کردند.

وی افزود: در آغاز تحقیقات و با بررسی حساب های بانکی مالباختگان، مشخص شد که این سرقت ها توسط فرد یا افرادی حرفه ای انجام گرفته که هیچ رد پایی از خود باقی نگذاشته اند.

این مقام انتظامی گفت: با تلاش شبانه روزی و تخصصی صورت گرفته، سرانجام این متهمان حرفه ای شناسایی و با هماهنگی مرجع قضایی دستگیر شدند.

عیسی آبادی تصریح کرد: با توجه به اسناد و مدارکی که در مراحل رسیدگی به پرونده های تشکیل شده به دست آمد، متهمان به سرقت اطلاعات هموطنان از طریق راه اندازی دستگاه اسکیمر در باجه عوارضی و کپی کارت های بانکی اعتراف کردند.

وی از کشف سرقت 300 حساب بانکی هموطنان در اعترافات متهمان خبر داد و اظهار داشت: با تلاش کارشناسان پلیس فتا شهرستان ساوه 2 میلیارد ریال از وجوه سرقتی از حساب متهمان کشف و به مالباختگان برگردانده شد.

فرمانده انتظامی شهرستان ساوه در پایان با هشدار به شهروندان در ضرورت توجه به هشدارهای پلیس در استفاده از تکنولوژی های نوین بر ضرورت تغییر دوره ای رمز حساب های کارت های بانکی تاکید کرد و گفت: تغییر رمز ما


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دستگیری 2 کلاهبردار سایبری/ سرقت اطلاعات 300 حساب بانکی با روش اسکیمر

دستگیری 2 کلاهبردار سایبری/ سرقت اطلاعات 300 حساب بانکی با روش اسکیمر