مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 28 آذر 1401 ساعت 13:002022-12-19سياسي

بیان جزییات تشییع و وداع با 14 آلاله گمنام دفاع مقدس درمازندران


مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس مازندران جزییات مراسم تشییع و وداع با پیکرهای مطهر 14 شهید گمنام را در مازندران تشریح کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سردار عبدالله ملکی ظهر دوشنبه در جمع خبرنگاران با بیان اینکه استان مازندران در ایام شهادت حضرت زهرا (س) میزبان پیکرهای مطهر 14 شهید گمنام است، اظهار داشت: پیکرهای مطهر شهدا ساعت 15 امروز دوشنبه 28 آذر در میدان ولایت بابل مورد استقبال مردم شهیدپرور دیار علویان قرار خواهد گرفت.

وی با بیان اینکه این مراسم به صورت تجمعی با حضور اقشار مختلف مردم همراه با مداحی و عزاداری برگزار می شود، افزود: پس از استقبال، کاروان لاله های زهرایی به سمت دانشگاه صنعتی نوشیروانی و مصلای بزرگ بابل تشییع می شود.

سردار ملکی با بیان اینکه پس از تشییع باشکوه، مراسم شبی با ستاره ها تجدید عهد و پیمان دانشجویان با شهدا بعد از نماز مغرب و عشاء ئر مصلای بابل برگزار می شود، ادامه داد: مراسم استقبال از کاروان لاله های زهرایی و شبی با ستاره ها به صورت زنده از شبکه تبرستان پخش خواهد شد.

وی با بیان اینکه پس از این مراسم، پیکرهای مطهر 12 تن از شهدای گمنام به معراج شهدای مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس مازندران منتقل می شود، اضافه کرد: همچنین پیکرهای مطهر 2 تن از شهدای گمنام به ستاد اجرایی شهدای گمنام بابل منتقل و دا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بیان جزییات تشییع و وداع با 14 آلاله گمنام دفاع مقدس درمازندران

بیان جزییات تشییع و وداع با 14 آلاله گمنام دفاع مقدس درمازندران