مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 28 آذر 1401 ساعت 13:062022-12-19سياسي

22 گروه با 300 هنرمند در سیزدهمین دوره تئاتر بسیج شرکت کردند


جانشین فرمانده سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر گفت: 22 گروه با 300 هنرمند در سیزدهمین دوره تئاتر بسیج به میزبانی بوشهر شرکت کردند.

- بوشهر- جانشین فرمانده سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر گفت: 22 گروه با 300 هنرمند در سیزدهمین دوره تئاتر بسیج به میزبانی بوشهر شرکت کردند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سردار عبدالرضا دشتی صبح دوشنبه در دیدار هنرمندان با امام جمعه بوشهر اظهار داشت: هر فرهنگ و تمدن و موضوعی تا در قالب هنر قرار نگرفته و ارائه شود، شانس نفوذ را نخواهد داشت.

وی با بیان اینکه هنر باعث ماندگاری پیام می شود اضافه کرد: در بخش هنر لطمه هایی خوردیم و کوتاهی هایی صورت گرفته که باید بیش از گذشته مد نظر قرار گیرد.

جانشین فرمانده سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر خاطرنشان کرد: فعالان هنر انقلابی کارهای ارزشمندی را در این زمینه داشته اند ولی هنوز جای کار بسیار زیادی داریم که باید انجام شود.

وی افزود: در همین راستا سیزدهمین دوره تئاتر بسیج برگزار شده و توفیق داریم که در استان بوشهر میزبان هنرمندان باشیم که از 22 استان کشور در قالب 33 گروه نمایش خود را ارائه می کنند.

سردار دشتی با اشاره به اقدامات صورت گرفته برای اسکان هنرمندان و برنامه های جانبی این جشنواره ادامه داد: این برنامه اهداف بسیار خوبی را دنبال می کند که امیدواریم به نتایج مد نظر دست یا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

22 گروه با 300 هنرمند در سیزدهمین دوره تئاتر بسیج شرکت کردند

22 گروه با 300 هنرمند در سیزدهمین دوره تئاتر بسیج شرکت کردند