مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 28 آذر 1401 ساعت 13:102022-12-19سياسي

مانور آبگرفتگی شناور و اقدامات خرابکارانه در بندرحقانی برگزار شد


مدیرکل بنادر و دریانوردی شرق هرمزگان گفت: مانور آبگرفتگی شناور مسافری و اقدامات خرابکارانه در بندر شهید حقانی برگزارشد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، حمیدرضا محمد حسینی بیان داشت: مانور ترکیبی آبگرفتگی شناور مسافری و اقدامات خرابکارانه و حریق با هدف ارتقاء سطح توانمندی نیروهای عملیاتی در بندر شهید حقانی با حضور نمایندگانی از بنادر امام خمینی (ره)، شهید رجایی، انزلی، لنگه، امیرآباد، خرمشهر و همچنین ممیزان و ارزیابان برگزار شد.

مدیر بنادر و دریانوردی شهید باهنر و شرق هرمزگان گفت: این مانور با استناد به اهداف مصوب دربنادر و دریانوردی شهید باهنر و شرق استان برای افزایش توان عملیاتی و آمادگی مقابله با شرایط بحرانی در حوضچه مسافری، مانور ترکیبی با شرکت ارگان های همجوار برگزار شد.

محمدحسینی تختی ارزیابی عملکرد نیروهای عملیاتی را از مهم ترین اهداف این مانور اعلام کرد و ادامه داد: در این مانور بزرگ دریایی و بندری ارگان های درون سازمانی و برون سازمانی شامل آتش نشانی شهر بندر عباس، شرکت پخش فرآورده های نفتی و یکی از شرکت های مسافربری دریایی مشارکت داشتند.

مدیر بنادر و دریانوردی شهید باهنر و شرق هرمزگان با بیان اینکه این مانور براساس استانداردهای عملیاتی بنادر طراحی شده و برگزاری چنین مانورهایی در کارآمدی نیروهای مستقر و آم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مانور آبگرفتگی شناور و اقدامات خرابکارانه در بندرحقانی برگزار شد

مانور آبگرفتگی شناور و اقدامات خرابکارانه در بندرحقانی برگزار شد