مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 28 آذر 1401 ساعت 13:112022-12-19حوادث

جزییات کشف 475 هزار لیتر سوخت قاچاق از مشک های ماری در هرمزگان


سردار بهادر اسماعیلی فرمانده مرزبانی هرمزگان امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در بندرعباس در تشریح کشف یکی از بزرگ ترین محموله های سوخت قاچاق در آبهای این استان اظهار کرد: مرزبانان استان هرمزگان در ادامه طرح مقابله با قاچاق سوخت و فرآورده های نفتی، حین گشت زنی در محور ساحلی میناب و بندرعباس به دو باند قاچاق سوخت حین جابه جایی و انتقال سوخت از خشکی به دریا برخورد کردند.

وی توضیح داد: مرزبانان طی دو عملیات ضربتی در روزهای اخیر ضمن مسدود کردن مسیر خروجی قاچاقچیان، مشک های سوخت (محفظه نگهدارنده) حاوی 300 هزار لیتر گازوییل در سواحل بندرعباس و 175هزار لیتر نیز در سواحل میناب جمعا 475هزار لیتر گازوییل را  کشف کردند.

سردار اسماعیلی در ادامه با بیان اینکه کارشناسان ارزش ریالی محموله کشف شده را  127میلیارد و 325میلیون ریال برآورد کردند، اظهار داشت: سودجویان و سوداگران مرگ بدانند امروز همبستگی و تعامل مرزبانان و مرزنشینان در حفظ و حراست از مرزهای جمهوری اسلامی ایران در این خطه بیشتر از هر زمان ممکن است و به یاری خداوند متعال عرصه را بر سودجویان و قاچاقچیان در خشکی و دریا تنگ خواهیم کرد.

بنابر این گزارش، فرماندهی مرزبانی هرمزگان پس از طی روال قانونی، این سوخت های کشف شده را در اختیار شرکت پخش و پالایش فرآورده های نفتی استان قرار می د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جزییات کشف 475 هزار لیتر سوخت قاچاق از مشک های ماری در هرمزگان

جزییات کشف 475 هزار لیتر سوخت قاچاق از مشک های ماری در هرمزگان