مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 28 آذر 1401 ساعت 13:202022-12-19سياسي

تغییر رویکرد نیروهای مسلح به سربازان


جانشین رییس ستاد کل نیروهای مسلح گفت: مهارت باید در تمام سطوح جامعه نهادینه شود؛ یعنی مهارت آموزی را می بایست از سطوح پایین تر در مدارس و دانشگاه ها آغاز کنیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، امیر عزیز نصیرزاده جانشین رییس ستاد کل نیروهای مسلح صبح امروز (دوشنبه) در دومین همایش ملی مهارت آموزی کارکنان وظیفه نیروهای مسلح که در موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس برگزار شد، با بیان اینکه حفاظت از امنیت کشور بخشی از وظایف سربازان در نیروهای مسلح است، اظهار داشت: باید از این جوانان برای اشتغال زایی و کارآفرینی در کنار حفاظت از امنیت کشور هم استفاده کنیم؛ بر این اساس هرچند خدمت وظیفه عمومی قانون مسلّمی است که نیروهای مسلح مجری آن محسوب می شوند، اما با این حال باید آموزش هایی را هم برای این عزیزان فراهم سازیم.

امیر نصیرزاده ادامه داد: فرمانده معظم کل قوا در هر دیداری که فرماندهان نیروهای مسلح با ایشان دارند، توصیه هایی را در خصوص تکریم سربازان مطرح می کنند و این باعث شده تا فرماندهان در دیدارهای خود با ایشان گزارشی از وضعیت سربازان ارائه دهند.

جانشین رییس ستاد کل نیروهای مسلح افزود: پنج سال است قرارگاه مهارت آموزی در ستاد کل نیروهای مسلح تشکیل شده که به واسطه آن در تمام سطوح سازمان های نیروهای مسلح نیز این قرارگاه تشکیل شده و در با


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تغییر رویکرد نیروهای مسلح به سربازان

تغییر رویکرد نیروهای مسلح به سربازان