مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 28 آذر 1401 ساعت 13:402022-12-19فرهنگي

ادغام کتابفروشی های همدان با خرازان به کجا رسید؟


معاون فرهنگی و رسانه ای اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همدان گفت: مکاتبه و اعلام گله مندی کتابفروشان مبنی بر ادغام این صنف با خرازان با اداره صمت استان انجام و پیگیری ها به سه راهکار منجر شد.

- هادی شیرمحمدی در گفت وگو با ایسنا، با اشاره به اینکه اداره صمت استان و اتاق اصناف قول مساعدت با کتابفروشان را داده اند، اظهار کرد: مجدداً در روزهای گذشته جلسه ای با کتابفروشان استان در اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی همدان برگزار و جوانب ادغام کتابفروشان با اتحادیه های دیگر سنجیده شد.

وی با بیان اینکه در این جلسه درباره اینکه کتابفروشان تمایل دارند با کدام صنف ادغام شود، صحبت شد، افزود: اتحادیه داری هزینه زیادی دارد و در صورت تشکیل اتحادیه ای مجزا برای کتابفروشان باید سالانه 150 تا 200 میلیون تومان هزینه متقبل شوند.

شیرمحمدی در ادامه درباره سه راهکار پیشنهادی برای کتابفروشی های همدان گفت: یکی از راهکارها این است که تا پایان سال کتابفروشان در صورت تمایل با خرازان ادغام شده اما اتحادیه خرازان، کتابفروشان را در تمامی کمیسیون های آموزشی عضو کند.

وی با بیان اینکه شرایط را برای کتابفروشان با ادغام هر اتحادیه ای که تمایل داشته باشند، مهیا می کنیم، مطرح کرد: در صورت تمایل این افراد برای تشکیل اتحادیه جدید، باید مباحث مالی و فنی آن را


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ادغام کتابفروشی های همدان با خرازان به کجا رسید؟

ادغام کتابفروشی های همدان با خرازان به کجا رسید؟