مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 28 آذر 1401 ساعت 13:452022-12-19اقتصادي

سرمایه گذاری بیش از 2 هزار میلیارد تومانی در صنعت مرغداری سیستان و بلوچستان


رییس سازمان جهاد کشاورزی سیستان و بلوچستان از سرمایه گذاری بیش از 2 هزار و 144 میلیارد تومانی بخش خصوصی برای خودکفایی تولید گوشت مرغ این استان خبر داد.

- ایسنا/سیستان و بلوچستان رییس سازمان جهاد کشاورزی سیستان و بلوچستان از سرمایه گذاری بیش از 2 هزار و 144 میلیارد تومانی بخش خصوصی برای خودکفایی تولید گوشت مرغ این استان خبر داد.

سید محمدرضا سیدحسینی با اشاره به استقبال گسترده بخش خصوصی در زیربخش های کشاورزی افزود: بخش خصوصی در 360 واحد صنعتی پرورش مرغ گوشتی و مرغ تخمگذار در سطح 26 شهرستان استان سرمایه گذاری کرده است.

وی بیان کرد: از ابتدای دولت سیزدهم طرح خودکفایی سیستان و بلوچستان به تولید گوشت مرغ با مشارکت بهره برداران آغاز شد.

رییس سازمان جهاد کشاورزی سیستان و بلوچستان گفت: قبل از دولت سیزدهم فقط 30 درصد گوشت مرغ مورد نیاز در واحدهای مرغداری فعال استان تولید می شد.

وی اظهار امیدواری کرد که با توجه به ساخت واحدهای جدید پرورش صنعتی مرغ گوشتی تا پایان امسال ضریب خوداتکایی سیستان و بلوچستان در تولید گوشت مرغ به رشد قابل توجهی برسد.

حسینی بیان کرد: برای تحقق طرح خودکفایی به تولید گوشت تا به امروز مجوز موافقت اصولی احداث 600 واحد مرغداری جدید که از این میزان 340 واحد مرغ گوشتی و 19 واحد مرغ تخمگذار با پیشرفت فیزیکی بین 20 تا 90 درصد در


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سرمایه گذاری بیش از 2 هزار میلیارد تومانی در صنعت مرغداری سیستان و بلوچستان

سرمایه گذاری بیش از 2 هزار میلیارد تومانی در صنعت مرغداری سیستان و بلوچستان