مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 28 آذر 1401 ساعت 13:452022-12-19سياسي

راه یافتن 9 اثر از استان مرکزی به مرحله کشوری جشنواره افتخار من


مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان مرکزی از راهیابی راه یافتن 9 اثر از استان مرکزی به مرحله کشوری جشنواره افتخار من خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اراک، غلامرضا کریمی امروز در آیین اختتامیه دومین مرحله کشوری جشنواره ملی افتخار من اظهار داشت: فرهنگ و تفکر دفاع مقدس حرکت دهنده و زمینه پیشرفت و رشد کشور در همه ابعاد است و لذا یکی از رسالت های مهم کشور در گام دوم نهادینه سازی فرهنگ دفاع مقدس در همه بخش های کشور است.

وی افزود: در طول انقلاب اسلامی هرکجا فرهنگ دفاع مقدس که برگرفته از فرهنگ ایثارگری، شهادت طلبی و بسیجی است را به کار گرفتیم زمینه های پیشرفت کشور را فراهم نمودیم و هرکجا بی توجهی به فرهنگ های ارزشی شده دچار عقب ماندگی شده ایم و لذا باید این مسئله را جدی بگیریم.

 کریمی با تأکید بر اینکه به کار گیری فرهنگ دفاع مقدس در بخش های مختلف کشور تحول آفرین است،گفت: این مهم می تواند هویت ملی و انقلابی را تقویت کند چراکه جوانان در دفاع مقدس با تکیه بر ما می توانیم حماسه های بزرگی خلق کردند و امروز باید باور ما می توانیم برای جوانان تقویت شود.

وی افزود: به برکت کنگره شهدای استان مرکزی اقدامات و دستاوردهای بسیاری در حوزه های مختلف فرهنگ ایثار و شهادت و انتقال فرهنگ دفاع مقدس به نسل جوان و نوجوان انجام شده و امروز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راه یافتن 9 اثر از استان مرکزی به مرحله کشوری جشنواره افتخار من

راه یافتن 9 اثر از استان مرکزی به مرحله کشوری جشنواره افتخار من