مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 28 آذر 1401 ساعت 13:502022-12-19حوادث

آجیل یلدایی قاچاق در شاهرود کشف شد


فرمانده انتظامی شاهرود از کشف محموله قاچاق آجیل در این شهرستان خبر داد و گفت: یک میلیارد و 300 میلیون ریال ارزش مالی این محموله بوده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک، سرهنگ علی کریمی در گفتگو با مهر، از کشف محموله آجیل قاچاق شب یلدا در شهرستان شاهرود خبر داد و بیان کرد: این آجیل های قاچاق از یک دستگاه نیسان کشف و ارزش ریالی آن طبق نظر کارشناسان یک میلیارد و300 میلیون ریال برآورد شده است.

وی با بیان اینکه مأموران ایستگاه بازرسی شهید نوری در حین کنترل مسیر ترانزیتی مشهد- تهران به خودروی مذکور دستور ایست داده و پس از بازرسی متوجه عدم داشتن مجوز بار شدند، تاکید کرد: در این ارتباط یک نفر دستگیر و محموله قاچاق نیز به دستگاه های ذی ربط ارجاع داده شد.

فرمانده انتظامی شاهرود همچنین از کشف محموله زغال و چوب تاغ قاچاق در این شهرستان خبر داد و گفت: در عملیات جداگانه پلیسی در یکی از روستاهای شاهرود یک واحد تولید زغال درختچه حفاظت شده تاغ کشف و مورد تعقیب انتظامی قرار گرفت.

کریمی گفت: مأموران مبارزه با کالای قاچاق پلیس آگاهی شهرستان در بازرسی از این کارگاه مقدار دو تن و 100 کیلوگرم زغال و همچنین پنج تن چوب درختچه تاغ که قرار بود به زغال تبدیل شود، را کشف کردند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آجیل یلدایی قاچاق در شاهرود کشف شد

آجیل یلدایی قاچاق در شاهرود کشف شد