مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 28 آذر 1401 ساعت 13:552022-12-19سياسي

هنر نباید به جریان های سیاسی و جناحی آمیخته شود


امام جمعه تبریز و نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی با اشاره به اینکه جریان هنر یک جریان لطیفی است، گفت: هنر نباید به جریان های سیاسی و جناحی آمیخته شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، حجت الاسلام و المسلمین سید محمدعلی آل هاشم در دیدار معاون حقوقی، مجلس و استان های وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی با تاکید بر حمایت همه جانبه از هنرمندان در بخش های مختلف اظهار کرد: باید رویکرد نهادهای متولی به شکلی باشد که هنرمندان هنرشان را در خدمت دین و انقلاب به کارگیرند.

وی با بیان اینکه پیام هنر، معمولاً چیزی نیست که به وسیله ابزار و وسایل دیگر بتواند گفته شود گفت: هنرمندانی مثل استاد قره باغی با اخلاص و خط شکنی در صحنه های مختلف مجاهدانه عکس العمل نشان دادند و با تولیدات هنری خودشان نسبت به اتفاقات پیرامون شأن منفعل نبودند.

امام جمعه تبریز با تاکید بر اینکه باید چتر حمایتی فرهنگ و ارشاد اسلامی متعلق به همه هنرمندان باشد اضافه کرد: نباید اجازه دهیم دشمنان از حیات و ممات هنرمندان سو استفاده کنند.

وی با اشاره به اینکه جریان هنر یک جریان لطیفی است گفت: هنر نباید به جریان های سیاسی و جناحی آمیخته شود و هنرمندان نباید در زمین دشمن بازی کنند بلکه باید شرایط به شکلی فراهم شود که هنرمندان در راستای تحقق گفتمان انقلاب فعالیت کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هنر نباید به جریان های سیاسی و جناحی آمیخته شود

هنر نباید به جریان های سیاسی و جناحی آمیخته شود