مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 28 آذر 1401 ساعت 14:102022-12-19سياسي

حوزه های علمیه یک هفته تعطیل شد


مدیر حوزه های علمیه از تعطیلی یک هفته ای دروس حوزوی خبر داد.

- مدیر حوزه های علمیه، 28 آذرماه، با صدور پیامی ضمن توصیه هایی به مبلغان دینی اعزامی به سراسر کشور در خصوص ضرورت جهاد تبیین در ایام فاطمیه از تعطیلی یک هفته ای دروس حوزوی خبر داد.

درپیام آیت الله علیرضا اعرافی آمده است: سالروز شهادت سرور زنان جهان، بانوی طهارت و فضیلت والگوی عفت و هدایت، حضرت صدیقه طاهره فاطمه زهرا (س) را تسلیت و تعزیت می گویم و بر اساس مصوبه شورای عالی حوزه های علمیه و با هماهنگی مراجع عظام (دامت برکاتهم)، به مناسبت فاطمیه دوم تعطیلی حوزه های علمیه را به مدت یک هفته اعلام می نمایم.

اینک که میهن عزیز اسلامی ایران و امت اسلامی در شرایط ویژه ای قرار دارند؛ رسالت همه آگاهان، دردمندان، حوزویان، روحانیان، دانشگاهیان و نیروهای متعهد به اسلام عزیز و انقلاب اسلامی؛ قیام لله و برخاستن برای جهاد تبیین، روشنگری و مطالبه گری است.

حوزه های علمیه، به مثابه پایگاه تاریخی نشر و گسترش پیام دین و تکیه گاه ملت شریف ایران و ملجأ محرومان و نیازمندان و به عنوان مهم ترین پشتوانه معرفتی، اعتقادی و اخلاقی جامعه، اکنون رسالتی تاریخی بردوش دارند و با اغتنام فرصت های پیش رو، از فاطمیه تا دهه فجر انقلاب اسلامی، تعطیلات سال نو و ماه مبارک رمضان، به عنوان یک فریضه ی فوری، پ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حوزه های علمیه یک هفته تعطیل شد

حوزه های علمیه یک هفته تعطیل شد