مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 28 آذر 1401 ساعت 14:102022-12-19اجتماعي

پیشنهادی برای برون رفت از مشکلات پیچیده آموزش و پرورش


دبیرکل شورای عالی آموزش و پرورش با اشاره به نظام مدیریتی متزلزل و کم ثبات حاکم بر نظام آموزشی گفت: به نظر می رسد تنها راه برون رفت و پیش نیاز هرگونه اقدامی برای اجرای تام سندتحول و حل پایدار مسائل پیچیده و انباشته کشور در این زمینه، - ایجاد یک هسته مرکزی مدیریت راهبردی برای نظام آموزشی کشور برای مدت لااقل دوبرنامه توسعه ای کشور باشد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، محمود امانی طهرانی در نشست ارائه و نقد الگوی اجرایی سازی سند تحول بنیادین آموزش و پرورش که در کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان برگزار شد با اشاره به مفهوم اجرای سند اظهار کرد: این روزها با تشکیل قرارگاه اجرایی سازی سند تحول، موضوع اجرای سند در دستورکار قرار گرفته است.

این کار از بدو تصویب سند در سال 1390 تا کنون در چهار دولت، دغدغه مشترک دست کم شش وزیر بوده است و علی رغم گذشت زمان به نظر می رسد که ما در طول این مدت به یک ادبیات مشترک اجتماعی و واحد در باب مفهوم عملیاتی اجرای سند دست نیافته ایم.

وی افزود: گرچه دلایل این امر در جای خود قابلیت بررسی دارد، اما مهمتر از آن رفع این نقیصه حیاتی است و شاید اولین مسئولیت اجرایی سازی قرارگاه تلاش در راستای نیل به اهداف این سند باشد.

دبیرکل شورای عالی آموزش و پرورش با بیان اینکه سیاست های کلی ایجاد تحول در آموزش و پرورش و زیرنظام های شش گا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیشنهادی برای برون رفت از مشکلات پیچیده آموزش و پرورش

پیشنهادی برای برون رفت از مشکلات پیچیده آموزش و پرورش