مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 28 آذر 1401 ساعت 14:152022-12-19سياسي

مساجد محور برگزاری مراسم مذهبی و فرهنگی باشند


امام جمعه اهر با بیان اینکه مساجد باید محور برگزاری مراسم مذهبی و فرهنگی باشند، گفت: برگزاری برنامه های مذهبی، فرهنگی به صورت منطقه ای در مساجد و محلات با همکاری پایگاه های بسیج و هیئت امنای مساجد می تواند در استقبال بیشتر مردم از این برنامه ها تأثیرگذارتر باشد.

- ایسنا/آذربایجان شرقی امام جمعه اهر با بیان اینکه مساجد باید محور برگزاری مراسم مذهبی و فرهنگی باشند، گفت: برگزاری برنامه های مذهبی، فرهنگی به صورت منطقه ای در مساجد و محلات با همکاری پایگاه های بسیج و هیئت امنای مساجد می تواند در استقبال بیشتر مردم از این برنامه ها تأثیرگذارتر باشد.

حجت الاسلام جواد حاجی زاده، دوشنبه 28 آذرماه، در جلسه هماهنگی برگزاری مراسمات ایام فاطمیه، بزرگداشت سالگرد شهادت حاج قاسم سلیمانی و حماسه 9 دی در شهرستان اهر، گفت: امیدواریم با اجرای طرح منطقه ای در کنار سایر برنامه ها در مراسمات مذهبی و فرهنگی زمینه حضور حداکثری مردم و جوانان در این برنامهها فراهم شود.

وی در ادامه ضمن تأکید بر برگزاری هرچه بهتر مراسم حماسه 9 دی، شهادت حضرت فاطمه زهرا(س) و گرامیداشت یاد و نام شهید حاج قاسم سلیمانی در این شهرستان گفت: در این ایام مراسم باشکوهی برگزار خواهد شد که انتظار داریم ادارات، دانشگاه ها، آموزش و پرورش برای هرچه باشکوهتر برگزار شدن برنامه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مساجد محور برگزاری مراسم مذهبی و فرهنگی باشند

مساجد محور برگزاری مراسم مذهبی و فرهنگی باشند