مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 28 آذر 1401 ساعت 14:202022-12-19اقتصادي

ارسال 9436 پرونده بازرسی شده به تعزیرات خوزستان


معاون بازرسی سازمان صنعت معدن و تجارت خوزستان گفت: در هشت ماه گذشته 113 هزار و 449 واحد بازرسی شده که 9 هزار و 436 پرونده به تعزیرات استان ارسال شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، بهرام جباری ظهر امروز دوشنبه در گفت وگویی رسانه ای از تشدید نظارت بر بازار خوزستان خبر داد و افزود: به منظور کنترل و جلوگیری از تخلفات احتمالی، نظارت کافی بر بازار در خصوص عرضه میوه در آستانه شب یلدا در دستور کار قرار گرفته است.

معاون بازرسی سازمان صنعت معدن و تجارت خوزستان در خصوص میزان نظارت در بازار در آستانه شب یلدا گفت: طبق عرف هر سال تقاضا برای آجیل و شیرینی بیشتر می شود.

وی ادامه داد: گشت های مشترک صنعت، معدن و تجارت، جهاد کشاورزی، تعزیرات حکومتی و اتاق اصناف از میادین میوه، شیرینی فروشی ها و سایر واحدهای صنفی تا پایان آذرماه امسال تشدید و پرونده واحدهای متخلف برای صدور حکم به تعزیرات حکومتی ارسال می شود.

جباری در ادامه بیان کرد: در هشت ماه گذشته 113 هزار و 449 واحد بازرسی شده که 9 هزار و 436 پرونده به ارزش هشت هزار و 194 میلیارد ریال به تعزیرات استان ارسال شد.

وی با اعلام اینکه بازرسی و نظارت محصولات کشاورزی بر عهده جهاد کشاورزی است، تصریح کرد: بعد از حذف ارز ترجیهی قیمت تمام شده گوشت قرمز، مرغ و تخم مرغ افزایش زیادی پیدا کرده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ارسال 9436 پرونده بازرسی شده به تعزیرات خوزستان

ارسال 9436 پرونده بازرسی شده به تعزیرات خوزستان