مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 28 آذر 1401 ساعت 14:202022-12-19فرهنگي

«جزیره فضایی» از 29 آذر اکران می شود/ رونمایی از پوستر


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، به نقل از مشاور رسانه ای پروژه، فیلم سینمایی «جزیره فضایی» (تورنادو 2) از روز سه شنبه 29 آذر در سینما های سراسر کشور به سرگروهی پردیس سینمایی کورش اکران می شود و به تازگی از پوستر این فیلم رونمایی شده است.

- پوستر فیلم سینمایی جزیره فضایی به تهیه کنندگی و کارگردانی سیدجواد هاشمی منتشر شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، به نقل از مشاور رسانه ای پروژه، فیلم سینمایی جزیره فضایی (تورنادو 2) از روز سه شنبه 29 آذر در سینما های سراسر کشور به سرگروهی پردیس سینمایی کورش اکران می شود و به تازگی از پوستر این فیلم رونمایی شده است.

جزیره فضایی (تورنادو 2) یک فیلم شاد کودکانه و خانوادگی است و با حضور بازیگرانی همچون اکبر عبدی، کامران تفتی، بهنوش بختیاری، ارسلان قاسمی، الناز حبیبی، راستین عزیزپور، امیررضا احمدی، نگار نافذ، محمدمهدی ایرانی، عباس جمشیدی فر، امیر رونقی، وحید نفر، فرزانه زهره وند، هادی نجفی امامی و محسن رستمی ساخته شده است.

در خلاصه داستان این فیلم آمده است: امید در مسطح فضایی تیانا جامانده است و به خاطر علاقه اش به دختر پادشاه تیانا (شیمبا) قصد برگشت ندارد، اما دستگاه تصویری سفینه تورنادو آلارم می دهد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«جزیره فضایی» از 29 آذر اکران می شود/ رونمایی از پوستر

«جزیره فضایی» از 29 آذر اکران می شود/ رونمایی از پوستر