مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 28 آذر 1401 ساعت 14:252022-12-19سياسي

شهرهای آینده؛ محله محور و با مشارکت مردم خواهد بود


مشارکت مردم بخش مهمی از نظام مدیریت شهری است و بایستی بیش از گذشته از ظرفیت های مردمی در کارآمد سازی نظام مدیریت شهری بهره گیریم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه جامعه خبرگزاری فارس، مهدی جمالی نژاد، معاون عمرانی وزیر کشور در مراسم افتتاحیه چهاردهمین جشنواره پژوهش و نوآوری در مدیریت شهری که به میزبانی شهرداری تهران برگزار شد، گفت: متناسب با پیشرفت دانش و تکنولوژی، مدیریت شهری به سمت شهر دانش پایه و کارآفرین در حرکت است.

معاون عمرانی وزیر کشور با اشاره به تغییر سبک زندگی و  وابستگی روزافزون انسان به فناوری های نوین در قرن جدید، گفت: براساس تحلیل ها و مطالعات صورت گرفته در عصر انفجار اطلاعات  هر 5 سال دانش بشری 2.

5 برابر می­شود و لازم است از این ظرفیت برای تحول در نظام مدیریت شهری بهره گیریم.

جمالی نژاد با بیان اینکه سرعت تغییرات علم و فن آوری از سرعت هماهنگی و تطبیق انسان با شرایط بیشتر است بر نیاز به آموزش دائمی شهروندان جهت تطابق با این فناوری ها تاکید کرد.

وی با اشاره به جزییات نظام جدید تحول شهری و تکنولوژی گفت: بروز بیکاری های جدید در اثر عدم دسترسی به آموزش دایم و جایگزین شدن تکنولوژی با انسان ، ایجاد فاصله طبقاتی جدید بین داراها و ندارهای اطلاعات یا به عبارتی دیگر شکاف دیجیتالی را از دیگر پیامد عصر جدید اطلاعات است که بایستی به م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شهرهای آینده؛ محله محور و با مشارکت مردم خواهد بود

شهرهای آینده؛ محله محور و با مشارکت مردم خواهد بود