مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 28 آذر 1401 ساعت 14:352022-12-19دانش

رشته مدیریت پسماند نیاز مهم گیلان است


رییس دانشگاه گیلان با تأکید بر اینکه رشته مدیریت پسماند نیاز مهم استان است، گفت: رشته های دانشگاهی نیازمند بازتعریف هستند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، فرید نجفی ظهر دوشنبه در نشست خبری با اشاره به گرامیداشت هفته پژوهش و فناوری، اظهار کرد: تجلیل از نخبگان پژوهشی و علمی در دستور کار دانشگاه گیلان قرار دارد و در این راستا از تلاشگران عرصه پژوهش قدردانی می شود.

رییس دانشگاه گیلان با اشاره به تلاش های دشمن در ابعاد مختلف علیه نظام اسلامی، بیان کرد: امپراطوری رسانه غرب در سال های اخیر برای ضربه زدن به نظام اسلامی و فریب افکار عمومی از هیچ کوششی دریغ نکرده است و همین موضوع نقش و مسئولیت خبرنگاران و رسانه های داخلی را سنگین می کند.

نجفی با اشاره به پیشینه و سبقه تاریخی و خوش نام دانشگاه گیلان، اضافه کرد: این دانشگاه در تراز علمی و آموزشی بالایی قرار دارد و از دانشگاه های برتر کشور به حساب می آید.

وی با بیان اینکه نیم قرن از عمر دانشگاه گیلان می گذرد، افزود: دانشگاه گیلان دارای 137 رشته گرایش کارشناسی، 253 رشته گرایش ارشد و 157 رشته گرایش دکتری بود و 10 دانشکده و 9 پژوهشکده دارد.

رییس دانشگاه گیلان از تحصیل 18 هزار 500 دانشجو در این دانشگاه خبر داد و اضافه کرد: هر ساله 4500 دانشجوی جدید وارد دانشگاه گیلان می شوند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رشته مدیریت پسماند نیاز مهم گیلان است

رشته مدیریت پسماند نیاز مهم گیلان است