مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 28 آذر 1401 ساعت 14:452022-12-19سياسي

سرپرست معاونت نوآوری و تجاری سازی فناوری معرفی شد


معاون علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان رییس جمهوری، طی حکمی حمید ذوالفقاری را به عنوان سرپرست معاونت نوآوری و تجاری سازی فناوری منصوب کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، روح الله دهقانی در این حکم خطاب به ذوالفقاری تاکید کرده است: نظر به مراتب شایستگی و تجارب؛ به موجب این حکم شما را به عنوان سرپرست معاونت نوآوری و تجاری سازی فناوری منصوب می کنم.

با توجه به اهداف عالی این معاونت و لزوم برنامه ریزی و تحول در ارتقاء اقتصاد دانش بنیان کشور از شما انتظار می رود نسبت به انجام ماموریت های اصلی این مرکز اهتمام ویژه داشته باشید.

بر اساس این حکم، ماموریت های اصلی این معاونت شامل راهبری ستادهای توسعه اقتصادبخشی برای ایفای نقش حداکثری در توسعه اقتصاد دانش بنیان ، تعریف تمهید و راهبری سبد برنامه های پیشران فناوری در همکاری با سایر بخش های مربوطه ، توسعه همکاری های کلان با دستگاه های دولتی و شرکت های بزرگ خصوصی برای پیشبرد نقش آفرینی دانش بنیان ها در اقتصاد، با تشکیل کنسرسیوم های تخصصی ، ایجاد ارتباط موثر ستادهای توسعه فناوری پیشرفته و ستادهای توسعه اقتصادبخشی برای توسعه فناوری هدفمند با همکاری بخش های مربوطه ، بهره برداری حداکثری از همه ظرفیت های پیش بینی شده در قانون جهش تولید دانش بنیان و سایر اسناد بالادستی ، همکاری در تدوین چارچوب ها


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سرپرست معاونت نوآوری و تجاری سازی فناوری معرفی شد

سرپرست معاونت نوآوری و تجاری سازی فناوری معرفی شد