مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 28 آذر 1401 ساعت 14:502022-12-19اجتماعي

فرهنگ سازی مصرف صحیح آب در مدارس یزد


مدیر عامل شرکت آبفای یزد از نهادینه کردن فرهنگ مدیریت مصرف آب با آموزش در مدارس خبر داد.

- جلال علمدار حفظ و حراست از منابع آبی را تکلیف شرکت آبفا خواند و در این رابطه اظهار کرد: در عین حال باید به موضوع فرهنگ سازی، نگاهی فراسازمانی داشته باشیم.

وی با بیان این که استان یزد به دلیل قرار گرفتن در منطقه کویری کشور همواره با چالش کم آبی مواجه بوده است، به تأمین بخش عمده ای از نیاز آبی استان از آب انتقالی اشاره و عنوان کرد: اگر مصرف و تقاضا به درستی مدیریت نشود با چالش جدی مواجه خواهیم شد.

وی فرهنگ سازی در زمینه اصلاح الگوی مصرف و صرفه جویی را بسیار مهم و ضروری دانست و خاطرنشان کرد: آموزش و پرورش، گسترده ترین و مناسب ترین بستری است که می توانیم در حوزه فرهنگ سازی برنامه ریزی کنیم.

مدیر عامل آبفا با بیان این که با 20 درصد صرفه جویی در مصارف مختلف می توان تا حدود زیادی کمبود آب را جبران کرد، ابراز امیدواری کرد با همکاری آموزش و پرورش و فعالیت های مشترک در حوزه فرهنگ سازی، قدم های خوبی در این باره برداشته شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا و به نقل از روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب استان یزد؛ علمدار در پایان نیز خاطرنشان کرد: دانش آموزان نقش کلیدی در مدیریت مصرف آب خانوادهایشان دارند و این نقش در حال و هم در آینده نقش مهمی در مدیریت مصرف آب خواد داشت و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فرهنگ سازی مصرف صحیح آب در مدارس یزد

فرهنگ سازی مصرف صحیح آب در مدارس یزد