مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 28 آذر 1401 ساعت 14:552022-12-19اجتماعي

میدان بار گرگان نیازمند جانمایی جدید/ رشد 315 درصدی خودروها در گلستان


رییس پلیس راهور گلستان خواستار جابه جایی میدان بار گرگان و جانمایی جدید آن شد و گفت: میدان بار گرگان بر گره ترافیکی گرگان می افزاید و نیاز است به مکان جدید منتقل شود.

- ایسنا/گلستان رییس پلیس راهور گلستان خواستار جابه جایی میدان بار گرگان و جانمایی جدید آن شد و گفت: میدان بار گرگان بر گره ترافیکی گرگان می افزاید و نیاز است به مکان جدید منتقل شود.

عباس مهاجر بسطامی امروز دوشنبه 28 آذر در گفتگو با خبرنگاران اظهار کرد: وضعیت ترافیک در شهر گرگان خوب نیست، در 10 سال گذشته تعداد خودروهای سطح شهر استان گلستان رشد 315 درصدی داشت که نیمی از خودروهای استان به دلیل حمل و نقل و یا تردد هم استانی ها در مرکز استان تردد می کنند.

وی با بیان اینکه متأسفانه زیرساخت های شهر گرگان متناسب با رشد ناوگان خودرویی توسعه پیدا نکرده است، افزود: کسانی که از ابتدای صبح از منزل خود خارج می شوند تا زمانی که از منزل برمی گردند در ترافیک گرفتار می شوند و آنطور که باید به موضوع ترافیک گرگان پرداخته نشده تا این معضل حل شود.

رییس پلیس راهور گلستان با اشاره به اینکه در حال حاضر تمامی شهرهای استان گلستان با معضل ترافیک دست و پنجه نرم می کنند اما این معضل بیشتر از سایر شهرها در گرگان دیده می شود، تصریح کرد: در گذشته در ساعت هایی مشخص و در برخی از نقاط خاص، ترافیک سنگ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

میدان بار گرگان نیازمند جانمایی جدید/ رشد 315 درصدی خودروها در گلستان

میدان بار گرگان نیازمند جانمایی جدید/ رشد 315 درصدی خودروها در گلستان