مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 28 آذر 1401 ساعت 15:002022-12-19بين الملل

رویترز: صادرات گندم از کریمه به سوریه افزایش یافته است


سوریه طی سال جاری میلادی با استفاده از کشتی های تحریم شده توسط آمریکا، واردات گندم از بنادر دریای سیاه در شبه جزیره کریمه را به طرز چشمگیری افزایش داده است.

- سوریه طی سال جاری میلادی با استفاده از کشتی های تحریم شده توسط آمریکا، واردات گندم از بنادر دریای سیاه در شبه جزیره کریمه را "به طرز چشمگیری" افزایش داده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از خبرگزاری رویترز، بر اساس آمار شرکت ریفینیتیو، مقدار گندمی که طی سال جاری میلادی از طریق بندر سواستوپل دریای سیاه در کریمه به سوریه ارسال شده، 17 برابر افزایش داشته و به رقمی بالغ بر 500 هزار تُن رسیده است.

تحریم های آمریکا؛ تجارت سوریه و روسیه را از طریق حمل ونقل دریایی پیچیده تر می کند، بدین ترتیب این دو کشور برای جابه جایی غلات به طور فزاینده ای به کشتی های خود از جمله سه کشتی سوری که توسط واشنگتن تحریم شده، متکی هستند.

هم اوکراین و هم مقامات روسی در کریمه موافق هستند تا مقداری غلات زاپوریژیا از طریق کریمه صادر شود، اگرچه اوکراین ادعا می کند که اشغالگران غلات را دزدیده اند اما روسیه چنین ادعاهایی را رد می کند.

سفارت اوکراین در بیروت هم که محموله های ارسالی به سوریه را رصد کرده است، تخمین زده که 500 هزار تن غلات غارت شده اوکراینی از زمان حمله مسکو به کی یف از طریق چندین بندر وار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رویترز: صادرات گندم از کریمه به سوریه افزایش یافته است

رویترز: صادرات گندم از کریمه به سوریه افزایش یافته است