مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 28 آذر 1401 ساعت 15:152022-12-19اقتصادي

معرفی 1164 مددجوی بهزیستی البرز به بانک های عامل برای دریافت تسهیلات اشتغالزایی


تعداد یک هزار و 164 مددجوی بهزیستی برای دریافت تسهیلات اشتغالزایی از سوی این نهاد حمایتی به بانک های عامل معرفی شدند.

- ایسنا/البرز مدیرکل بهزیستی استان البرز گفت: تعداد یک هزار و 164 مددجوی بهزیستی برای دریافت تسهیلات اشتغالزایی از سوی این نهاد حمایتی به بانک های عامل معرفی شدند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وجیهه محمدی فلاح در جمع خبرنگاران افزود: ایجاد فرصت های برابر برای افراد دارای معلولیت، زنان سرپرست خانوار و معتادین بهبود یافته در زمینه کسب مهارت و فرصت های تامین معاش،حمایت از اشتغال، افزایش مشارکت در زندگی اجتماعی، احساس خود ارزشمندی و رضایت از زندگی از اهداف بهزیستی برای اجرای طرح های اشتغالزایی است .

وی افزود: طی سال جاری از محل اعتبارات بندب تبصره 16 قانون بودجه از مبلغ 353میلیارد میلیون تومان ابلاغ اعتبارات تعداد 1164 طرح خوداشتغالی – مشاغل خانگی معرفی شده به بانک های عامل جهت دریافت تسهیلات به مبلغ 140 میلیارد تومان معرفی گردیده است که تعداد 629 نفر به مبلغ 62 میلیارد تومان وام خود را جهت اشتغال به کار دریافت کردند.

وی اظهار کرد: همچنین براساس گزارش ها از محل اعتبارات بندالف تبصره 18 قانون بودجه سال 1400 از 217 طرح خود اشتغالی، مشاغل خانگی و کارفرمایی تایید شده بنیاد برکت ستاد اجرایی فرمان امام (ره) ، تعداد 67 طرح به مبلغ هفت میلی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

معرفی 1164 مددجوی بهزیستی البرز به بانک های عامل برای دریافت تسهیلات اشتغالزایی

معرفی 1164 مددجوی بهزیستی البرز به بانک های عامل برای دریافت تسهیلات اشتغالزایی