مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 28 آذر 1401 ساعت 15:252022-12-19سياسي

معرفی بانک های سختگیر در زمینه ارائه تسهیلات به سازمان بازرسی


بانک هایی که در دزفول در زمینه ارائه تسهیلات اشتغالزایی به متقاضیان سخت گیری کنند به استان و سازمان بازرسی معرفی خواهند شد.

- دزفول- فرماندار ویژه دزفول گفت: بانک هایی که در دزفول در زمینه ارائه تسهیلات اشتغالزایی به متقاضیان سخت گیری کنند به استان و سازمان بازرسی معرفی خواهند شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، علی فرهمندپور پیش از ظهر امروز دوشنبه در نشست شورای اشتغال شهرستان دزفول که در سالن جلسات فرمانداری برگزار شد، اظهار کرد: مراکز فنی و حرفه ای و دانشگاهی دزفول باید رشته های مرتبط با شرایط و وضعیت شهرستان را برای علاقه مندان ارائه کنند تا نیاز شهرستان به رشته های تخصصی تأمین شود.

وی افزود: وقتی صنایع جدید ایجاد می شوند به تبع تخصص های جدید باید آموزش داده شوند به عنوان مثال رشته های تخصصی چون موبایل سازی و کولرسازی باید در دزفول ارائه و آموزش داده شوند.

فرماندار دزفول عنوان کرد: با وجود موتورهای هیبریدی در دزفول نیاز است در این زمینه نیز رشته های تخصصی ارائه شود تا ضمن برآورده شدن نیاز شهرستان تخصص های موردنیاز نیز تکمیل شوند.

فرهمندپور در خصوص وضعیت اشتغال شهرستان دزفول بیان کرد: برخی بانک ها برای ارائه تسهیلات اشتغالزایی سخت گیری می کنند و با وجود قانون کافی بودن یک ضامن برخی از آنها چند ضامن همراه با چک از متقاضیان د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

معرفی بانک های سختگیر در زمینه ارائه تسهیلات به سازمان بازرسی

معرفی بانک های سختگیر در زمینه ارائه تسهیلات به سازمان بازرسی