مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 28 آذر 1401 ساعت 15:302022-12-19سياسي

رهبر معظم انقلاب هیچ وقت نمی گذارند حقی از مردم سیستان و بلوچستان ضایع شود


نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان گفت: با علاقه ای که رهبر معظم انقلاب به سیستان و بلوچستان دارند هیچ وقت نمی گذارند حقی از مردم این استان ضایع شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ایرانشهر آیت الله مصطفی محامی روز دوشنبه در همایش خورشید ولایت که در دانشگاه ولایت ایرانشهر با حضور اقشار مختلف شیعه و سنی این شهرستان برگزار شد اظهارداشت: با علاقه ای که رهبر معظم انقلاب به سیستان و بلوچستان دارند هیچ وقت نمی گذارند حقی از مردم این استان ضایع شود.

وی بیان کرد: در دوران انقلاب اسلامی فتنه های مختلفی پیش آمده، گاهی برخی از گروه های انقلابی سعی بر برخورد جدی با آنها داشتند که رهبر معظم انقلاب مخالف برخورد بودند و می فرمودند صبر داشته باشید و با رحمت و عطوفت برخورد کنید .

نماینده رهبر معظم انقلاب در امور اهل سنت سیستان و بلوچستان گفت: جمله معروفی است که عدو شود سبب خیر اگر خدا بخواهد ، در دوران ستم شاهی روحانی مخالف رژیم پهلوی(رهبر معظم انقلاب) به ایرانشهر تبعید که این حضور نقطه عطفی بین مردم و ولایت می شود.

آیت الله محامی تصریح کرد: خداوند پیامبرش را برای هدایتگری جامعه فرستاد، و البته افق آینده دین را نیز معرفی می کند که این دین کامل ترین دین است و این وعده الهی است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رهبر معظم انقلاب هیچ وقت نمی گذارند حقی از مردم سیستان و بلوچستان ضایع شود

رهبر معظم انقلاب هیچ وقت نمی گذارند حقی از مردم سیستان و بلوچستان ضایع شود