مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 28 آذر 1401 ساعت 15:502022-12-19سياسي

چالش برق شهرک صنعتی رزن مانع جذب سرمایه گذار شده است


نماینده مردم رزن و درگزین در مجلس شورای اسلامی گفت: شهرستان رزن دارای شهرک صنعتی 100 هکتاری بوده که همواره این شهرک با چالش برق مواجه بوده و این امر مانع جذب سرمایه گذار برای شهرستان است.

- حسن لطفی در جلسه بررسی مشکلات حوزه برق شهرک صنعتی رزن و پیگیری برای ایجاد پست برق 63 مگاوات این شهرک صنعتی با حضور مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق باختر و مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی استان همدان اظهار کرد: دو یا سه سال پیش تفاهم نامه ای بین برق باختر و شهرک صنعتی همدان با اعتباری افزون بر 32 میلیارد تومان منعقد شد که بر اساس مفاد آن قرار بود برق شهرک صنعتی رزن تامین شود اما از تاریخ قرارداد ماه هاست که می گذرد و هیچ اقدامی انجام نشده است.

وی افزود: انتظار است که امسال اعتبار مورد نیاز شهرک صنعتی رزن و درگزین برای ارتقا زیر ساخت های ظرفیت و توان برق تامین شود.

لطفی با بیان اینکه در استان مرکزی دورترین نقاط روستایی آن مجهز به کابل های خودنگهدار و انواع برق هستند، تصریح کرد: متاسفانه نشانی از کابل خودنگهدار برق در رزن و درگزین نمی بینیم و اگر هم هست بسیار محدود بوده و چشمگیر نیست.

وی با تاکید بر اینکه تولید کننده برای تولید در شهرک صنعتی به برق نیاز دارد، خاطر نشان کرد: استقبال سرمایه گذاران برای سرمایه گذاری در شهرک صنعتی رزن بسیار است چرا که


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چالش برق شهرک صنعتی رزن مانع جذب سرمایه گذار شده است

چالش برق شهرک صنعتی رزن مانع جذب سرمایه گذار شده است