مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 28 آذر 1401 ساعت 15:502022-12-19اقتصادي

ساخت باند دوم شمالی فرودگاه امام خمینی (ره) تا پایان سال آغاز می شود


سرپرست شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) گفت: عملیات احداث باند دوم شمالی فرودگاهی امام خمینی (ره) با ارزش بیش از هزار میلیارد تومان تا پایان سال آغاز خواهد شد.

- ساخت باند دوم شمالی فرودگاه امام خمینی (ره) تا پایان سال آغاز می شود سرپرست شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) گفت: عملیات احداث باند دوم شمالی فرودگاهی امام خمینی (ره) با ارزش بیش از هزار میلیارد تومان تا پایان سال آغاز خواهد شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سعید چلندری در نشست خبری، فرودگاه امام خمینی (ره) را یکی از مهم ترین دروازه های ورودی و خروجی کشور دانست و گفت: روزانه 120 تا 300 پرواز مسافری در این فرودگاه انجام می شود و مسافرانی که از فرودگاه های کشورهای دیگر وارد فرودگاه می شوند، انتظارات ویژه و متناسب با سایر کشورها دارند.

وی افزود: به دلایل مختلف در حدود هشت سال گذشته آنطور که باید به این فرودگاه توجه نشده و زیرساخت های لازم در این شهر فرودگاهی مهیا نشده است اما با توجه به رویکرد دولت سیزدهم و نگاه ویژه وزارت راه و شهرسازی و همچنین تاکیدات سازمان هواپیمایی، اقدامات مهمی در این شهر فرودگاهی انجام شد.

سرپرست شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی(ره) با اشاره به عملیات اعزام حجاج گفت: بیش از 50 درصد از حجاج با بالاترین سطح خدمات از این فرودگاه انجام شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ساخت باند دوم شمالی فرودگاه امام خمینی (ره) تا پایان سال آغاز می شود

ساخت باند دوم شمالی فرودگاه امام خمینی (ره) تا پایان سال آغاز می شود