مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 28 آذر 1401 ساعت 15:552022-12-19اجتماعي

آلودگی هوا/ مدارس کلانشهر اصفهان هم تعطیل شد


از 15 آذر تاکنون 410 واحد آلاینده اخطاریه دریافت کرده اند، 66 مورد را اداره کل محیط زیست به دادگاه معرفی کرده و 15 واحد آلاینده نیز حکم پلمب دریافت کردند.

- مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان گفت: باتوجه به استمرار شرایط سکون هوا و افزایش غلظت آلاینده ها مدارس کلانشهر اصفهان و چند شهر دیگر فردا تعطیل است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایلنا، منصور شیشه فروش گفت: باتوجه به استمرار شرایط سکون هوا و پیش بینی هواشناسی مبنی بر سکون هوا، پایداری جو و افزایش غلظت آلاینده ها از بعدازظهر امروز تا پایان هفته بنابر تصمیم کمیته اضطرار در استانداری اصفهان مقرر شد فردا سه شنبه مورخ 29 آذر تمام مقاطع تحصیلی آموزش و پرورش، پیش دبستانی، مهد های کودک و مدارس استثنایی در مناطق شش گانه شهرستان اصفهان، فلاورجان، خمینی شهر، برخوار، مبارکه، شاهین شهر، نجف آباد، زرین شهر و فولادشهر همچنین بخش مرکزی کاشان، آران بیدگل و شهر سجزی تعطیل است.

وی در خصوص اجرای طرح محدودیت تردد زوج و فرد در محدوده ترافیکی مصوب اصفهان هم گفت: این طرح که از ابتدای سال از ساعت 16 تا 21 اعلام شده بود، فردا تا پایان روز پنجشنبه از ساعت 8 تا 13 و 16 تا 21 اعمال می شود.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان با بیان اینکه تردد خودرو های دودزا، فاقد معاینه فنی و فرسوده توسط پلیس راهور جلوگیری و اعمال قان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آلودگی هوا/ مدارس کلانشهر اصفهان هم تعطیل شد

آلودگی هوا/ مدارس کلانشهر اصفهان هم تعطیل شد