مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 28 آذر 1401 ساعت 16:102022-12-19حوادث

آزاد سازی13 هکتار از اراضی کشاورزی در ساری/کشف 2 کیلو مواد مخدر شیشه


جانشین فرماندهی انتظامی استان مازندران، گفت: به منظور حمایت از بخش کشاورزی و تولیدات داخلی، طرح جلوگیری از ساخت و سازهای غیر مجاز در شهرستان ساری اجرایی شد که در این طرح 13 هکتار از اراضی کشاورزی و ساخت و ساز غیرمجاز از چنگ زمین خواران گرفته و به بخش کشاورزی بازگردانده شد.

- ایسنا/مازندران جانشین فرماندهی انتظامی استان مازندران، گفت: به منظور حمایت از بخش کشاورزی و تولیدات داخلی، طرح جلوگیری از ساخت و سازهای غیر مجاز در شهرستان ساری اجرایی شد که در این طرح 13 هکتار از اراضی کشاورزی و ساخت و ساز غیرمجاز از چنگ زمین خواران گرفته و به بخش کشاورزی بازگردانده شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، جانشین انتظامی استان مازندران از آزاد سازی 13 هکتار از اراضی کشاورزی و ساخت و ساز غیرمجاز از چنگ زمین خواران در شهرستان ساری خبر داد.

سیدموسی حسینی اظهار کرد: ماموران انتظامی به منظور حمایت از بخش کشاورزی و تولیدات داخلی، طرح جلوگیری از ساخت و سازهای غیر مجاز در شهرستان ساری را به مرحله اجرا گذاشتند.

وی افزود: در اجرای این طرح ماموران انتظامی شهرستان ساری با همکاری کارشناسان اداره جهاد کشاورزی،13 هکتار از اراضی کشاورزی را که افراد فرصت طلب در آنها به صورت غیرمجاز ساخت و ساز و دیوارکشی کردند؛ شناسایی شدند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آزاد سازی13 هکتار از اراضی کشاورزی در ساری/کشف 2 کیلو مواد مخدر شیشه

آزاد سازی13 هکتار از اراضی کشاورزی در ساری/کشف 2 کیلو مواد مخدر شیشه