مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 28 آذر 1401 ساعت 16:202022-12-19اقتصادي

تعلیق مجوز 2 داروخانه در چهارمحال و بختیاری


مدیرکل بیمه سلامت چهارمحال و بختیاری از برخورد با داروخانه هایی که مبالغ اضافی از بیماران در ازای فروش دارو دریافت می کردند، خبر داد و گفت: - مجوز دو داروخانه در استان به علت دریافت مبالغ اضافه از بیماران تعلیق شده است.

علیرضا اصغرزاده 28 آذرماه در جلسه کمیته اجتماعی ذیل شورای اطلاع رسانی چهارمحال و بختیاری با اشاره به اینکه 617 هزار نفر در استان تحت پوشش بیمه سلامت قرار دارند، اظهار کرد: بیشترین تعداد افراد بیمه شده مربوط به صندوق روستاییان با حدود 465 هزار نفر است، صندوق ایرانیان نیز با 1119 نفر کمترین تعداد بیمه شده را دارد.

مدیرکل بیمه سلامت چهارمحال و بختیاری افزود: پیش بینی شده تا دفاتر پیشخوان به صورت بازوهای نظارتی و اجرایی در خدمت مردم باشند به همین منظور بیمه سلامت 47 دفتر پیشخوان در سراسر استان دارد.

وی با بیان اینکه بیمه سلامت با 603 موسسه شامل بیمارستان های خصوصی و دولتی، مراکز درمانی و بهداشتی، مطب های پزشکان، داروخانه ها، آزمایشگاه ها، مراکز فیزیوتراپی و.

برای ارائه خدمت به بیمه شدگان قرارداد دارد، اظهار کرد: همچنین علاوه بر این موسسات با 101 کانکس دارویی روستایی قرارداد منعقد کرده است.

اصغرزاده بیان کرد: در سال 1400حدود 360 میلیارد تومان خرید خدمات درمانی از موسسات طرف قرارداد بیمه سلامت صورت گرفته است، در 6 ماه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تعلیق مجوز 2 داروخانه در چهارمحال و بختیاری

تعلیق مجوز 2 داروخانه در چهارمحال و بختیاری