مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 28 آذر 1401 ساعت 16:302022-12-19ورزشي

گزارش عملکرد ادارات به مردم مصداق جهاد تبیین است


معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار آذربایجان شرقی بر اهمیت جهاد تبیین در شرایط کنونی تاکید کرد و گفت: اقداماتی که در ادارات و دستگاه ها صورت می گیرد باید برای مردم بازگو شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، تراب محمدی روز دوشنبه در جلسه شورای عالی تربیت بدنی و ورزش آذربایجان شرقی اظهار کرد: با تبیین این اقدامات، مردم خواهند دید که مسئولان بیکار ننشسته اند و در حال تلاش برای بهتر شدن شرایط هستند.

وی گفت: به عنوان مثال در حوزه ورزش، در طول 9 ماه گذشته اقدامات بسیار خوبی مانند برگزاری تور دوچرخه سواری بین المللی ایران - آذربایجان، مسابقات کاپ آسیا و مسابقات ورزشی بین المللی به میزبانی آذربایجان شرقی برگزار شده که باید به مردم گزارش شود.

محمدی افزود: تمامی این مسابقات در استان با امنیت کامل برگزار شدند و این نشان دهنده وجود امنیت بالا در استان و کشور است.

وی به دو نعمت مهم امنیت و سلامت در جوامع اشاره کرد و گفت: زیربنای زندگی بشریت سلامتی و امنیت است و ورزش هم زیربنای سلامت است از این رو با مهم شمرده شده و اهمیت آن برای عموم تبیین شود.

محمدی همچنین به زیرساخت های ورزشی ادارات و دستگاه های مختلف اشاره کرد و گفت: تمام این زیرساخت ها باید احصاء شود و به صورت دقیق درباره آنها تصمیم گیری صورت گیرد تا از ظرفیت این زیرساخت ها به صورت کا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گزارش عملکرد ادارات به مردم مصداق جهاد تبیین است

گزارش عملکرد ادارات به مردم مصداق جهاد تبیین است