مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 28 آذر 1401 ساعت 16:302022-12-19حوادث

دستگیری عامل تیراندازی در شهرستان نور


فردی که در شهر رویان اقدام به تیراندازی به سمت خودروی یگی از شهروندان کرده بود، توسط ماموران پلیس امنیت عمومی شناسایی و دستگیر شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سای، علی اکبر قلی پور فرمانده انتظامی شهرستان نور با اشاره به حادثه تیراندازی در شهرستان نور اظهار کرد: فردی که در شهر رویان اقدام به تیراندازی به سمت خودروی احدی از شهروندان کرده بود، توسط ماموران پلیس امنیت عمومی شناسایی و دستگیر شد.

  وی گفت: در پی اعلام خبری به مرکز فوریت های پلیسی 110 مبنی بر یک مورد درگیری و تیراندازی به خودروی احدی از شهروندان در شهر رویان، اکیپی از ماموران انتظامی و پلیس امنیت عمومی شهرستان برای بررسی موضوع به محل اعزام شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان نور افزود: پس از حضور ماموران در محل، مشخص شد ضارب پس از درگیری و تیر اندازی به خودروی یکی از شهروندان از محل متواری شد.

قلی پور تصریح کرد: ماموران پلیس امنیت عمومی با شناسایی متهم، ضمن هماهنگی قضایی وی را دستگیر و در بازرسی از مخفیگاهش یک قبضه سلاح شکاری غیرمجاز نیز کشف کردند.

وی با بیان اینکه این متهم در بازجویی ماموران به بزه ارتکابی اعتراف کرده است، یادآور شد: متهم سابقه دار پس از تشکیل پرونده قضایی به دادسرا معرفی شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دستگیری عامل تیراندازی در شهرستان نور

دستگیری عامل تیراندازی در شهرستان نور