مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 28 آذر 1401 ساعت 16:352022-12-19حوادث

کشف محموله قاچاق 10 میلیارد ریالی در چهارمحال و بختیاری


شهرکرد_ فرمانده انتظامی چهار محال و بختیاری از کشف یک محموله قاچاق به ارزش 10 میلیارد ریال در محور لردگان-بروجن خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، سردار منوچهر امان اللهی در تشریح جزییات این خبر اظهار کرد: در پی دریافت اخباری مبنی بر ورود کالای قاچاق به استان، موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس امنیت اقتصادی استان قرار گرفت.

وی افزود: با اجرای طرح ایست و بازرسی در محور لردگان -بروجن، یک دستگاه کامیون حامل بار قاچاق شناسایی و پس از هماهنگی قضایی در یک عملیات موفق پلیسی متوقف شد.

فرمانده انتظامی استان چهارمحال و بختیاری بیان داشت: در بازرسی از این خودرو، بار قاچاق شامل 22 قالب صابون، 14 قطعه لوازم یدکی خودرو، یک دستگاه تلویزیون، 3 دستگاه کولر گازی، 32 عدد ابزار الات، 157 دستگاه لوازم خانگی، 4 دستگاه یخچال، 114 کارتن انواع مواد خوراکی، همگی فاقد مدارک گمرکی به ارزش تقریبی 10 میلیارد و340 میلیون ریال کشف و یک متهم دستگیر شد.

سردار امان اللهی با اشاره به معرفی متهم به مرجع قضایی، به قاچاقچیان کالا هشدار داد: فراجا برای تحقق منویات مقام معظم رهبری (مدظله العالی) در زمینه اقتصاد مقاومتی، جهش تولید و گسترش اشتغال با تمام توان با این افراد سودجو برخورد قانونی خواهد کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کشف محموله قاچاق 10 میلیارد ریالی در چهارمحال و بختیاری

کشف محموله قاچاق 10 میلیارد ریالی در چهارمحال و بختیاری