مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 28 آذر 1401 ساعت 16:402022-12-19دانش

نخبگان بزرگترین بدهکاران کشورند/بالندگی کشور در گرو حضور نخبگان در حکمرانی


معاون علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان رییس جمهوری با بیان اینکه 14 درصد بودجه کشور بالغ بر 200 هزار میلیارد تومان در سال صرف آموزش و پرورش می شود، - برترین های آزمون سراسری و المپیادها را بزرگترین بدهکاران کشور دانست که باید با تلاش خود از فرصت های طلایی برای پیشرفت کشور استفاده کنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دکتر روح الله دهقانی فیروزآبادی امروز در مراسم معرفی بنیاد ملی نخبگان به نو ورودان برتر (100 رتبه اول رشته های ریاضی، تجربی، انسانی، هنر و المپیادها) گفت: من در سال 1378 با رتبه 2 رقمی در دانشگاه صنعتی شریف قبول شدم و بر خلاف آنکه در آن روزها رتبه های زیر 100 رشته های مهندسی برق و مکانیک را انتخاب می کردند، من رشته هوافضا را انتخاب کردم.

وی با بیان اینکه در کنکور ارشد با رتبه یک در دانشگاه شریف پذیرفته شدم، اظهار کرد: از سال 87 وارد صنعت شدم.

دهقانی فیروزآبادی با بیان اینکه در آن زمان در هر مقطعی نیاز به شرکت در کنکور بود، گفت: اما اکنون نخبگان و استعدادهای برتر می توانند بدون کنکور در هر مقطعی ادامه تحصیل دهند.

معاون علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان رییس جمهوری با بیان اینکه من هم از جنس خودتان هستم، خطاب به استعدادهای برتر حاضر در جمع گفت: توصیه می کنم خودتان اسم نخبگی را از روی خودتان بردارید.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نخبگان بزرگترین بدهکاران کشورند/بالندگی کشور در گرو حضور نخبگان در حکمرانی

نخبگان بزرگترین بدهکاران کشورند/بالندگی کشور در گرو حضور نخبگان در حکمرانی