مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 28 آذر 1401 ساعت 16:552022-12-19سياسي

دانشگاه باید تربیت کننده نیرویی باشد که برای بقیه کار تولید کند


معاون علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان رییس جمهوری، گفت: دانشگاه باید مولد نیروی انسانی باشد که علاوه بر اینکه در محیط تاثیر می گذارد، برای بقیه هم کار تولید کند.

- معاون علمی رییس جمهوری در مراسم روز پژوهش دانشگاه علم و صنعت: دانشگاه باید تربیت کننده نیرویی باشد که برای بقیه کار تولید کند معاون علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان رییس جمهوری، گفت: دانشگاه باید مولد نیروی انسانی باشد که علاوه بر اینکه در محیط تاثیر می گذارد، برای بقیه هم کار تولید کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دکتر روح الله دهقانی فیروزآبادی در مراسم روز پژوهش دانشگاه علم و صنعت که عصر امروز در محل این دانشگاه برگزار شد، اظهار کرد: میدانیم که اتفاقی که در حال حاضر در جامعه شاهد هستیم، این است که متقاضیان دانشگاه ها، اقبال کمتری به رشته های فنی و مهندسی دارند.

آمار فعلی نیز نشان از آن دارد که تعداد متقاضیان اول برای رشته های تجربی، بعد انسانی و در نهایت ریاضی یا همان علوم فنی و مهندسی است.

این در حالی است که کشور از نظر فناوری تولید محصول و نوآوری در حال پیشرفت است.

عموم اتفاقات فناوری و نوآوری مربوط به حوزه های فنی و مهندسی است.

هرجا مدیران از میان مهندسین انتخاب می شوند، به دلیل اینکه قدرت منطق، تحلیل و مدل سازی در میان آنها قوی تر است، عملکرد موفق تری دارند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دانشگاه باید تربیت کننده نیرویی باشد که برای بقیه کار تولید کند

دانشگاه باید تربیت کننده نیرویی باشد که برای بقیه کار تولید کند