مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 28 آذر 1401 ساعت 17:052022-12-19ورزشي

کاراته قهرمانی آسیا/ راهیابی کومیته مردان و کاتای تیمی بانوان به فینال


در چهارمین روز مسابقات کاراته قهرمانی آسیا 2022، کومیته تیمی مردان و کاتای تیمی بانوان جواز حضور در دیدار فینال را بدست آوردند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس، چهارمین روز از مسابقات کاراته قهرمانی آسیا 2022 به میزبانی تاشکند ازبکستان با برگزاری رقابت های کاتای انفرادی و تیمی و کومیته تیمی پیگیری شد و در پایان نمایندگان کاراته ایران در کومیته تیمی آقایان و کاتای تیمی بانوان راهی دیدار فینال شدند و 2 مدال برنز در کاتای انفرادی بدست آوردند.

بدین ترتیب در پایان چهارمین روز مسابقات کاراته قهرمانی آسیا، ایران موفق به کسب 6 مدال طلا، 6 نقره، 19 برنز و مجموع 31 مدال شدند.

نتایج نمایندگان کاراته ایران در روز چهارم مسابقات قهرمانی آسیا 2022 به شرح زیر است: کومیته تیمی آقایان: تیم ایران با ترکیب مهدی خدابخشی، اصغرآسیابری، صالح اباذری، سجاد گنج زاده و ذبیح الله پورشیب با نتیجه 3 بر صفر از سد ترکمنستان گذشت.

در دور دوم ایران با ترکیب ذبیح الله پورشیب، بهمن عسگری، صالح اباذری، سجاد گنج زاده و مهدی خدابخشی 3 بر صفر از سد ازبکستان عبور کرد.

در مسابقه سوم کومیته تیمی کشورمان با ترکیب صالح اباذری، ذبیح الله پورشیب، بهمن عسگری، سجاد گنج زاده و مهدی خدابخشی با 3 پیروزی و یک تساوی عربستان را شکست داد تا راهی دیدار فینال شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کاراته قهرمانی آسیا/ راهیابی کومیته مردان و کاتای تیمی بانوان به فینال

کاراته قهرمانی آسیا/ راهیابی کومیته مردان و کاتای تیمی بانوان به فینال