مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 28 آذر 1401 ساعت 17:452022-12-19سياسي

طرح های کوچک و گره گشا در بودجه سال 1402 برای شهرری تعریف می شود


رییس کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای اسلامی شهر تهران گفت: در بودجه سال 1402 برای شهرری طرحهایی که خیلی بزرگ مقیاس نیستند اما گره گشا هستند دیده می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ری، سید جعفر تشکری هاشمی و جعفر شربیانی از اعضای شورای اسلامی شهر تهران در ادامه بازدیدهای دوره ای از مناطق تهران، ظهر امروز با همراهی رضوی شهردار منطقه20، قضاتلو شهردار باقرشهر و کلهر شهردار کهریزک از پروژه های شهری جنوب پایتخت بازدید کردند.

تشکری هاشمی در جمع خبرنگاران در خصوص این بازدید اظهار کرد: خوشبختانه سال ها است حرکت در جهت ارتقای کیفیت زندگی در جنوب تهران شروع شده اما هنوز این وضعیت در حوزه زیرساخت و خدمات عمومی مطلوب نیست و باید فعالیت گسترده تری انجام شود.

وی گفت: بازدید امروز از طرحهای عمرانی بود و باید در بودجه سال بعد حجم گسترده ای از فعالیت ها را برای این منطقه در نظر بگیریم، زیرا نیاز مردم است؛ از جمله حل مشکلات ترافیکی، توسعه ایستگاه های مترو و اصلاح تقاطع ها را باید در برنامه سال بعد خود تعریف کنیم.

رییس کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای اسلامی شهر تهران ادامه داد: آثار و پیامدهای زندگی مردم تهران محدود به شهر تهران نیست و در همین کهریزک قابل مشاهده است و باید در شهرهای اطراف تهران نیز خدمات رسانی انجام شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طرح های کوچک و گره گشا در بودجه سال 1402 برای شهرری تعریف می شود

طرح های کوچک و گره گشا در بودجه سال 1402 برای شهرری تعریف می شود