مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 28 آذر 1401 ساعت 18:152022-12-19سياسي

آماده سازی طرح ساماندهی میدان بیت المقدس مشهد


مشهد _ تدوین طرح ساماندهی میدان بیت المقدس و پروژه اتصال بولوار امام خمینی از طریق میدان انقلاب به بولوار نماز در شورای حمل ونقل و ترافیک شهرداری مشهد تصویب شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، عبدالله ارجایی ظهر دوشنبه در جلسه شورای حمل ونقل و ترافیک مشهد که با حضور مدیرکل حمل ونقل وزارت کشور، رییس کمیسیون عمران و حمل ونقل شورای اسلامی شهر و معاون عمران، حمل ونقل و ترافیک شهرداری مشهد و نمایندگان دستگاه های مختلف برگزار شد اظهار کرد: یکی از موضوعات مهم بحث تداخل سواره و پیاده در میدان بیت المقدس است که همه بر ساماندهی و جداسازی مسیر تردد سواره از پیاده در این میدان تاکید دارند.

شهردار مشهد بابیان اینکه موضوعات مرتبط با میدان بیت المقدس که یکی از مهم ترین میادین شهر و حتی کشور است تنها ترافیکی نیست اظهار کرد: در این میدان مسائل معنوی، اقتصادی، اجتماعی و حتی امنیتی باید در طراحی ها مورد توجه قرار گیرد.

وی اضافه کرد: بر همین اساس کمیته ای متشکل از فرمانداری، آستان قدس، پلیس راهور و شهرداری تشکیل و ظرف دو ماه موضوعاتی که در تدوین و آماده سازی طرح ساماندهی و بهسازی میدان بیت المقدس باید مورد توجه قرار گیرد مشخص کنند.

ارجایی ادامه داد: پس از مشخص شدن موضوعات از سوی این کمیته و تصویب شهرداری مشاوران معتبر موردنیاز برای تدوین طرح را


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آماده سازی طرح ساماندهی میدان بیت المقدس مشهد

آماده سازی طرح ساماندهی میدان بیت المقدس مشهد