مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 28 آذر 1401 ساعت 18:452022-12-19ورزشي

برگزاری برنامه های دهه بصیرت با محوریت کنگره 3400 شهید اردبیل


مسئول بسیج ورزشکاران استان اردبیل گفت: برنامه های دهه بصیرت و میثاق با ولایت با هدف آگاهی بخشی و بصیرت افزایی با محوریت کنگره 3400 شهید استان اردبیل برگزار می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سرهنگ مهدی مهدیزاده بعدازظهر دوشنبه در جلسه هماهنگی برنامه های گرامیداشت دهه بصیرت و میثاق با ولایت اظهار کرد: برنامه های دهه بصیرت و میثاق با ولایت با هدف آگاهی بخشی و بصیرت افزایی برگزار می شود.

وی با بیان اینکه 9 الی 19 دی ماه به نام گرامیداشت دهه بصیرت و میثاق با ولایت نامگذاری شده است، خاطرنشان کرد: تجلیل از خانواده شهدا و ایثارگران، غبارروبی مزار شهدا، برپایی غرفه شهدای شاخص ورزشکار استان اردبیل، اهدای بسته های کمک معیشتی، برگزاری نشست های بصیرت افزایی، قرائت زیارت عاشورا و محفل انس با قرآن و مسابقه کتابخوانی از مهمترین برنامه این هفته خواهد بود.

مسئول بسیج ورزشکاران استان اردبیل تصریح کرد: برنامه های این دهه با شعار محوری بصیرت فاطمی، ولایتمداری، مقاومت علوی و کنگره 3400 شهید استان برگزار خواهد شد.

سرهنگ مهدیزاده ادامه داد: برنامه های بسیج ورزشکاران با همکاری اداره کل ورزش و جوانان و هیأت های ورزشی در دهه بصیرت و میثاق با ولایت با هدف آگاهی بخشی و بصیرت افزایی طبق روال هر ساله برگزار می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری برنامه های دهه بصیرت با محوریت کنگره 3400 شهید اردبیل

برگزاری برنامه های دهه بصیرت با محوریت کنگره 3400 شهید اردبیل