مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 28 آذر 1401 ساعت 18:502022-12-19سياسي

کمک 50 میلیارد تومانی خیرین به ساخت و ساز بقاع متبرکه گیلان


مدیرکل اوقاف و امور خیریه گیلان با اشاره به ظرفیت خیرین در ساخت و ساز بقاع متبرکه گفت: خیرین گیلانی 50 میلیارد تومان به ساخت و ساز بقاع متبرکه کمک کردند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجت الاسلام ستار علیزاده بعد از ظهر دوشنبه در مراسم تکریم و معارفه رییس جدید اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان لنگرود اظهار کرد: ایجاد امید و آرامش در جامعه، خدمت رسانی مطلوب در همه حوزه ها و خنثی کردن توطئه های دشمنان داخلی و خارجی وظیفه همه آحاد در این نظام اسلامی است.

وی به موفقیت های نظام اسلامی در بخش های مختلف اشاره کرد و افزود: پیشرفت هایی که نظام با تدابیر رهبر انقلاب و با ظرفیت های مطلوب انسانی و داخلی بدون گره زدن به موضوعات بین المللی حاصل کرده دشمنان را عصبانی کرده است.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه گیلان با بیان اینکه به لحاظ ظرفیت و عملکرد اهداف و مجموعه فعالیت نقاط مشترک خدمات رسانی به مردم است، گفت: از ظرفیت اوقاف در زمینه های مختلف خدمت رسانی جامعه به خوبی استفاده شود.

حجت الاسلام علیزاده با تاکید بر اینکه نهادینه کردن امور قرآنی، خدمت به امامزادگان و اداره موقوفات از مهم ترین وظایف این سازمان به شمار می رود، ادامه داد: بقاع متبرکه و کانون مساجد در تقویت هویت خانواده و کاهش معضلات اجتماعی بسیار مؤثر هستند که باید توجه بیشتری صورت بگی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کمک 50 میلیارد تومانی خیرین به ساخت و ساز بقاع متبرکه گیلان

کمک 50 میلیارد تومانی خیرین به ساخت و ساز بقاع متبرکه گیلان