مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 28 آذر 1401 ساعت 18:502022-12-19سياسي

میدان شهید قاسم سلیمانی در باقرشهر کلنگ زنی شد


میدان شهید قاسم سلیمانی در محل ارتباط بین محور علامه عسکری با جاده انرژی و چله دوان در باقرشهر به مساحت 15 هزار مترمربع و اعتبار 7 میلیارد تومان کلنگ زنی شد و تا پایان سال جاری به بهره برداری خواهد رسید.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ری، آیین کلنگ زنی و آغاز عملیات اجرای احداث میدان شهید حاج قاسم سلیمانی در جنوب باقرشهر ظهر امروز با حضور سید جعفر تشکری هاشمی و جعفر شربیانی از اعضای شورای اسلامی شهر تهران و مسؤولان شهرستانی و محلی برگزار شد.

محسن قضاتلو شهردار باقرشهر در این مراسم اظهار کرد: بعد از یک سال پیگیری در شورای شهر تهران و شهرداری منطقه 19، امروز کلنگ زنی و عملیات اجرایی این میدان آغاز شد.

وی گفت: مساحت این میدان 15 هزار مترمربع است که ارتباط بین محور علامه عسکری با جاده انرژی و چله دوان را فراهم می کند و باعث تسهیل تردد در این منطقه می شود.

شهردار باقرشهر ادامه داد: اعتبار این طرح بالغ بر 7 میلیارد تومان است که با همکاری شهرداری منطقه 19 تهران و شهرداری باقرشهر اجرا می شود و تا پایان سال جاری به بهره برداری خواهد رسید.

قضاتلو درخصوص نامگذاری میدان تصریح کرد: نام شهید قاسم سلیمانی را برای این میدان در نظر گرفته ایم که بنیاد مکتب حاج قاسم با آن موافقت کرد و نامهای سردار دلها و سردار مقاومت نیز پیشنهاد شده است و با توجه به


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

میدان شهید قاسم سلیمانی در باقرشهر کلنگ زنی شد

میدان شهید قاسم سلیمانی در باقرشهر کلنگ زنی شد