مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 28 آذر 1401 ساعت 19:062022-12-19سياسي

بیان دلایل عدم همراهی مردم با دشمنان در اتفاقات اخیر، جهاد تبیین است


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از گنبدکاووس حجت الاسلام محمود ترابی امروز در جلسه مشترک اعضای ستاد نمازجمعه و سلسله جلسات جهاد تبیین در مصلی امام جعفر صادق(ع) با حضور مدیران دستگاه های اجرایی اظهار کرد: در توضیح اتفاقات اخیر و جهاد تبیین نباید جناح ها را با یکدیگر مقایسه نموده و یا نقاط ضعف ها را بیان نمود.

مهمترین نکته در تبیین این اتفاقات این است که بدانیم این اتفاقات در قالب جنگ ترکیبی دشمن بوده و باید در این موضوعات بسیار هوشیار باشیم.

وی تصریح کرد: اگر در جایی دشمن از اظهارنظرها و سخنرانی ها و مواضع ما استفاده نمود باید آگاه باشیم که در صف دشمن چه خواسته چه ناخواسته قرار گرفتیم و به نوعی صدای دشمن شدیم.

امام جمعه گنبدکاووس خاطرنشان کرد: در جهاد تبیین باید ارودگاه ها، عملیات ها، کارگزارها،فرماندهی و فرماندهان، ستون پنجم ها و ابزارهای دشمن به مردم اطلاع رسانی و تبیین شود.

وی ادامه داد: انچه که مهم بوده و باید به این موضوع توجه ویژه شود این است که در اتفاقات اخیر جز اندکی از مردم به ویژه جوانان از روی غفلت و براساس احساسات که همراه بودند بقیه مردم ایران اسلامی در جای جای کشور نقشه ها و برنامه های دشمن را در این اتفاقات همراهی نکرده و مشت محکمی بر دهان یاوه گویان زدند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بیان دلایل عدم همراهی مردم با دشمنان در اتفاقات اخیر، جهاد تبیین است

بیان دلایل عدم همراهی مردم با دشمنان در اتفاقات اخیر، جهاد تبیین است