مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 28 آذر 1401 ساعت 19:102022-12-19اجتماعي

توصیه هایی به مردم کهگیلویه و بویراحمد برای جلوگیری از یخ زدگی تأسیسات آب


مدیر روابط عمومی و آموزش همگانی شرکت آب و فاضلاب استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: یخ زدگی کنتور و تأسیسات آبی یکی از اتفاقات شایع فصل سرد است که با چند راهکار ساده می توان مانع آن شد.

- ایسنا/کهگیلویه و بویراحمد مدیر روابط عمومی و آموزش همگانی شرکت آب و فاضلاب استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: یخ زدگی کنتور و تأسیسات آبی یکی از اتفاقات شایع فصل سرد است که با چند راهکار ساده می توان مانع آن شد.

علی محمد غریبی در جمع خبرنگاران در توصیه ای به مردم استان بویژه ساکنین مناطق سردسیری افزود: با توجه به برودت هوا در نقاط سردسیر استان حفاظت از تاسیسات آبی یکی از ضروریات است، چرا که عدم دوراندیشی در این موضوع علاوه بر اتلاف وقت زیاد و مشکلات در تأسیسات آب، هزینه مالی زیادی (به ویژه در زمان ترکیدگی کنتور) بر اقتصاد خانواده ها تحمیل می کند که رعایت چند نکته ساده میتواند گره گشای این روزهای سرد باشد: وی اظهار کرد: به طور معمول کنتور آب یک حوضچه (محفظه) دارد.

محفظه را با کمک کیسه کنفی حاوی خاک اره، لباس های کهنه و پارچه پر کنید تا کنتور دچار یخ زدگی نشود.

مدیر روابط عمومی و آموزش همگانی شرکت آب و فاضلاب استان کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: اگر کنتور آب در فضای آزاد قرار دارد حتما با کمک پارچه یا پشم شیشه آن را کاملا بپوشانید، چرا که پشم شیشه ع


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توصیه هایی به مردم کهگیلویه و بویراحمد برای جلوگیری از یخ زدگی تأسیسات آب

توصیه هایی به مردم کهگیلویه و بویراحمد برای جلوگیری از یخ زدگی تأسیسات آب