مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 28 آذر 1401 ساعت 19:102022-12-19بين الملل

هشدار حماس درباره پیامدهای تجاوز صهیونیست ها به مسجدالأقصی


جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) درباره پیآمدهای خطرناک تجاوزات صهیونیست ها علیه قدس و مسجدالأقصی هشدار داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، هیأتی از رهبران جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) در نوار غزه به ریاست خلیل الحیه معاون رییس این جنبش با تور وینسلاند فرستاده ویژه سازمان ملل در روند سازش در غرب آسیا، دیدار کرد.

در این دیدار پیآمدهای خطرناک تجاوزات صهیونیست ها علیه ملت فلسطین، قدس و مسجدالأقصی مورد بررسی قرار گرفت و حماس بر حق ملت فلسطین و گروه های فلسطینی برای مقاومت در برابر رژیم اشغالگر تأکید کرد.

بنابر گزارش وبگاه فلسطینی معا ، هیأت حماس افزود که غزه و ساکنان آن جزیی از ملت بزرگ فلسطین است و تمامی حوادث در قدس، کرانه باختری و اراضی اشغالی سال 1948 را با خشم شدید دنبال می کند و هرگز از نقش تاریخی خود برای کمک به ملت فلسطین در هر مکانی با وجود محاصره و تجاوزات مستمر علیه نوار غزه، دست نخواهد کشید.

حماس همچنین از جامعه جهانی خواست تا به سیاست یک بام و دو هوای خود پایان داده و تدابیر عملی برای توقف تجاوزات صهیونیست ها علیه ملت فلسطین و مقدسات آن اتخاذ کند.

فرستاده سازمان ملل نیز به نگرانی جامعه جهانی پس از نتایج انتخابات اخیر رژیم صهیونیستی و پیآمدهای آن بر منازعه فلسطینی-اسراییلی و فرصت های حل سیاسی این م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هشدار حماس درباره پیامدهای تجاوز صهیونیست ها به مسجدالأقصی

هشدار حماس درباره پیامدهای تجاوز صهیونیست ها به مسجدالأقصی