مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 28 آذر 1401 ساعت 19:552022-12-19فرهنگي

حمایت شهرداری از سریال تلویزیون به جای فیلم های روی پرده (+عکس)


چند روزی است که پوسترهای سریال تلویزیونی «گلیدخت» بر روی بیلبوردهای شهر تهران خودنمایی می کند، این در حالی است که فیلم های روی پرده به دلیل هزینه بالای اجاره این بیلبوردها از این امکان تبلیغی بی بهره هستند.

- حمایت شهرداری از سریال تلویزیون به جای فیلم های روی پرده (+عکس) چند روزی است که پوسترهای سریال تلویزیونی گلیدخت بر روی بیلبوردهای شهر تهران خودنمایی می کند، این در حالی است که فیلم های روی پرده به دلیل هزینه بالای اجاره این بیلبوردها از این امکان تبلیغی بی بهره هستند.

در حالیکه فیلم های روی پرده به شدت به تبلیغات شهری نیاز دارند، شهرداری تهران تعدادی از بیلبوردهای خود را به سریال تلویزیونی گیلدخت اختصاص داده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازفیلم نیوز، در روزهایی که سینمای ایران در عرصه اکران به حمایت سازمان های چون سازمان زیباسازی شهرداری تهران نیاز دارد، این سازمان تعدادی از بیلبوردهای شهری خود را به یک سریال تلویزیونی اختصاص داده است.

چند روزی است که پوسترهای سریال تلویزیونی گلیدخت بر روی بیلبوردهای شهر تهران خودنمایی می کند، این در حالی است که فیلم های روی پرده به دلیل هزینه بالای اجاره این بیلبوردها از این امکان تبلیغی بی بهره هستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حمایت شهرداری از سریال تلویزیون به جای فیلم های روی پرده (+عکس)

حمایت شهرداری از سریال تلویزیون به جای فیلم های روی پرده (+عکس)