مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 28 آذر 1401 ساعت 20:052022-12-19اقتصادي

سرمایه گذاری قطر برای استخراج گاز در برزیل


شرکت انرژی قطر، در کنسرسیومی با «توتال انرژی» و «پتروناس»، امتیاز مشارکت در حفاری و تولید در سواحل «آگوا مارینیا» را به دست آورد.

- شرکت انرژی قطر، در کنسرسیومی با توتال انرژی و پتروناس ، امتیاز مشارکت در حفاری و تولید در سواحل آگوا مارینیا را به دست آورد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، در دور اول مناقصه های دائمی آژانس ملی نفت، گاز طبیعی و سوخت های کربنی برزیل، شرکت انرژی قطر در کنسرسیومی با توتال انرژی و پتروناس ، امتیاز مشارکت در حفاری و تولید در سواحل آگوا مارینیا را به دست آورده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازالجزیره، در بیانیه این شرکت آمده است که بر اساس شرایط مشارکت در حقوق اکتشاف و تولید و قراردادهای مرتبط، شرکت انرژی قطر 20 درصد از سهام را در اختیار خواهد داشت.

این در حالی است که پتروبراس (شرکت عامل) مالک 30 درصد، توتال انرژی 30 درصد و پتروناس 20 درصد سهم خواهند داشت.

مساحت کل آگوا مارینیا حدود 1300 کیلومترمربع است و در حوضه مولد کامبوس در آب هایی در عمق حدود دو هزار متری سواحل ریودوژانیرو واقع شده است.

سعد بن شریده الکعبی ، وزیر انرژی قطر و مدیرعامل شرکت انرژی این کشور گفت: ما از این موفقیت و کسب این امتیاز که سبب افزایش حجم سبد اکتشاف و تولید ما در برزیل، به ویژه در حوضه مولد کامبوس می شود و نیز از همکاری با شرکت های پتروبراس، توتال انرژی و پتروناس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سرمایه گذاری قطر برای استخراج گاز در برزیل

سرمایه گذاری قطر برای استخراج گاز در برزیل