مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 28 آذر 1401 ساعت 20:452022-12-19اقتصادي

آغاز اجرای طرح ویژه شب یلدا در لرستان


مدیرکل تعزیرات حکومتی لرستان از آغاز اجرای طرح نظارتی بازار شب یلدا و روزهای پایانی فصل پاییز از 27 آذرماه خبر داد.

- حمید القاصی مهر، بیست و هشتم آذرماه، در جمع خبرنگاران، از آغاز اجرای طرح نظارتی بازار شب یلدا و روزهای پایانی فصل پاییز از 27 آذرماه خبر داد.

وی بیان کرد: با توجه به ایام پایانی فصل پاییز و در پیش بودن شب یلدا و میزان عرضه و تقاضا جهت خرید اقلام و کالاهای اساسی ازجمله میوه، آجیل، خشکبار، گوشت و مرغ و .

جهت حمایت از حقوق مصرف کنندگان و نظارت بر قیمت ها و جلوگیری از افزایش قیمت های ناعادلانه، کم فروشی و تقلب، عدم درج قیمت و عرضه کالاهای بی کیفیت و.

شعب سیار تعزیرات حکومتی در قالب گشت های مشترک در مرکز استان و شهرستان های تابعه با همکاری و حضور دستگاه های نظارتی، بازرسان و کارشناسان سازمان صمت، اتاق اصناف و جهاد کشاورزی به صورت روزانه و مستمر در دو نوبت صبح و عصر ضمن بازرسی و نظارت در صورت مشاهده هرگونه تخلف صنفی با متخلفین برخورد و پرونده های تخلفاتی متشکله در کمترین زمان مورد رسیدگی قرار می گیرد.

القاصی مهر ادامه داد: فروشگاه های زنجیره ای، نمایشگاه ها، مغازه های عرضه کالاهای مورد نیاز مردم ملزم هستند قیمت های اعلانی و مصوب شده از سوی دستگاه های متولی را رعایت کنند و همشهریان نیز با مراجعه به سامانه 135 تعزی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز اجرای طرح ویژه شب یلدا در لرستان

آغاز اجرای طرح ویژه شب یلدا در لرستان