مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 28 آذر 1401 ساعت 21:002022-12-19حوادث

قاتلان جوان 20 ساله قروه ای دستگیر شدند


فرمانده انتظامی قروه از دستگیری قاتلان جوان 20 ساله در کمتر از 24 ساعت توسط ماموران پلیس آگاهی و انتظامی بخش دلبران این شهرستان خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از مرکز اطلاع رسانی پلیس کردستان، سرهنگ علیرضا صفری روز دوشنبه اظهار داشت: در پی اعلام مرکز فوریت های پلیسی 110 مبنی بر تصادف، واژگونی و آتش سوزی یک دستگاه سواری پراید در محور فرعی روستای قزلجکند ، عوامل انتظامی در محل حاضر شدند و مشاهده کردند جوانی 20 ساله در داخل خودرو آتش گرفته که بررسی موضوع به صورت ویژه در دستور کار قرار گرفت.

وی افزود: کارآگاهان پلیس آگاهی شهرستان قروه از همان لحظات با هماهنگی مراجع قضایی تحقیقات خود را آغاز و با اقدامات فنی و تخصصی موفق شدند در این زمینه 2 نفر را شناسایی و دستگیر کنند.

فرمانده انتظامی شهرستان قروه اضافه کرد: در تحقیقات به عمل آمده از متهمان، آنها به قتل جوان 20 ساله با مشارکت همدیگر اعتراف کردند و این 2 متهم در اختیار مراجع قضایی قرار گرفتند.

سرهنگ صفری ادامه داد: افراد قاتل روز حادثه با مقتول در محور فرعی روستای قزلجکند درگیر و وی را به قتل رسانده و سپس او را در خودرو متعلق به خودش (مقتول) گذاشته و اقدام به آتش زدن خودرو کرده بودند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قاتلان جوان 20 ساله قروه ای دستگیر شدند

قاتلان جوان 20 ساله قروه ای دستگیر شدند