مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 28 آذر 1401 ساعت 21:202022-12-19سياسي

حرکت در مسیر و سیره شهدا ضامن بقا انقلاب است


نماینده مردم گرگان و آق قلا در مجلس شورای اسلامی گفت: قوام و مانایی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران با حرکت در مسیر و سیره شهدا محقق می شود.

- رمضانعلی سنگدوینی عصر دوشنبه در حاشیه استقبال از شهدای گمنام در شهر انبارالوم آق قلا در گفتگو با خبرنگار مهر اظهارکرد: این انقلاب و نظام مرهون ایثارگری و جانفشانی شهدایی است که عزیزترین داشته خود یعنی جان خود را فدا کردند و فرد فرد این جامعه نسبت به خون شهیدان باید پاسخگو باشند و احساس وظیفه و تکلیف کنند.

نماینده مردم گرگان و آق قلا در مجلس شورای اسلامی افزود: ترویج ارزش های والای انقلاب و نظام مقدس جمهوری اسلامی و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت باید جزو برنامه های همه بخش های جامعه باشد.

وی با بیان اینکه قرآن کریم می فرماید شهدا زنده ابدی هستند و نمرده اند و شهید همواره مورد تکریم است، ادامه داد: یکی از کلماتی که جاذبه خاصی در همه ملل دارد لفظ شهید است و در تمام دنیا واژه شهید مورد تکریم و احترام است و کسی که جان خود را برای دفاع از حریم وطن و مکتب هدیه می کند، ارزشمند است.

سنگدوینی گفت: وظیفه مردم و مدیران این است که در شناسایی و انتقال پیام شهدا و راه آنها اقدام کرده و وصیت نامه شهدا را مطالعه و آن را فراگیر کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حرکت در مسیر و سیره شهدا ضامن بقا انقلاب است

حرکت در مسیر و سیره شهدا ضامن بقا انقلاب است