مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 28 آذر 1401 ساعت 21:352022-12-19سياسي

روند اجرایی پروژه سی تی اسکن خارگ مطلوب است


همه مسئولان مرتبط در تلاش هستند که در سریع ترین زمان ممکن سی تی اسکن جزیره خارگ راه اندازی شود.

- محمدرضا دشتی زاده در حاشیه بازدید از روند پروژه عمرانی محل استقرار سی تی اسکن خارگ در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: راه اندازی سی تی اسکن در بیمارستان خلیج فارس خارگ از مطالبات به حق و دیرینه شهروندان شریف خارگ بود که با هم گرایی و هم افزایی همه ارکان تأثیرگذار محقق شده است.

وی افزود: با حساسیت بالایی عملیات عمرانی محل استقرار سی تی اسکن خارگ را دنبال می کنیم و همه مسئولان مرتبط در تلاش هستند که در سریع ترین زمان ممکن این بهسازی و ایمن سازی به پایان برسد.

بخشدار ویژه خارگ تصریح کرد: از اقدامات مؤثر در تسهیل این روند خریداری دستگاه برق اضطراری و استقرار آن در بیمارستان است که این روند نیاز مراحل اجرایی آن آغاز شده است.

دشتی زاده خاطر نشان کرد: پیمانکار پروژه احداث چاه ارت مخصوص این دستگاه نیز انتخاب و در حال انتقال تجهیزات فنی به جزیره جهت اجرای آن است، همچنین پیمان سرب کوبی دیواره و درب آن نیز بزودی در سامانه ستاد جهت برگزاری مناقصه بارگذاری خواهد شد.

بخشدار ویژه خارگ یادآور شد: بدون شک روش های ترسیم شده مدیریتی در بخش خارگ در دوره جدید پیگیری مداوم و مستمر موانع و مشکلات پیش روی مردم شریف خارگ تا دستیابی به هدف اصلی و به ث


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روند اجرایی پروژه سی تی اسکن خارگ مطلوب است

روند اجرایی پروژه سی تی اسکن خارگ مطلوب است